کتاب مدیریت بازاریابی دانشجویان و کاربران گرامی محتوای این فایل نسخه کامل ترین و باکیفیت ترین خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده می باشد که در قالب فایل PDF بصورت زیبا و منظم تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود فایل کتاب از لینک پرداخت آنلاین پایین صفحه اقدام نمایید.
کاربران گرامی در این پست کامل ترین جزوه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر ترجمه ی بهمن فروزنده به شرح ذیل آماده دانلود شده است:
چندین نمونه فایل خلاصه شده از کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر در قالب فایل پی دی اف و ورد که توسط تیمی از دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه تهران تهیه شده است.
جزوه دستنویس دانشجو از مهم ترین مباحث درس بازار شناسی و مسایل بازاریابی در حجم 95 صفحه
متن کامل و نسخه فارسی کتاب در حجم 841 صفحه
تست تالیفی از کتاب در حجم 123 صفحه
مجموعه سوالات مدیریت بازاریابی مربوط به سنوات قبل دانشگاه آزاد
نمونه سوالات تستی و تشریحی از درس مدیریت بازاریابی دانشگاه پیام نور با پاسخنامه از سال 89 الی 97 با کد درس 1218473-1218235
نمونه سوالات درس بازرگانی بین الملل -بازار شناسی و مسایل بازاریابی با کد درس 1218224-1218235
فهرست فصلهای کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر :
بخش اول – مفهوم مدیریت بازاریابی
فصل اول: ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
فصل دوم: تامین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
فصل سوم: غلبه بر بازارها با استفاده از برنامه ریزی استراتژیک بازار گرا
بخش دوم − تجزیه و تحلیل فرصت های بازار
فصل چهارم: مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازه گیری تقاضای بازار
فصل پنجم: بررسی محیط بازاریابی
فصل ششم: تجزیه و تحلیل بازار مصرف کننده و رفتار خریدار
فصل هفتم: تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
فصل هشتم: تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا
فصل نهم: تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف
بخش سوم – تهیهی خط مشی های بازاریابی
فصل دهم: تمایز و تعیین جایگاه در بازار
فصل یازدهم: تکوین و تولید کالاهای جدید
فصل دوازدهم: مدیریت خط مشی های دوره عمر کالا
فصل سیزدهم: خط مشی های بازاریابی رهبران، چالش گران
فصل چهاردهم: طراحی و مدیریت خط مشی های بازاریابی جهانی
بخش چهارم – برنامه ریزی برنامه های بازاریابی
فصل پانزدهم: مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی
فصل شانزدهم: اداره موسسات خدماتی و خدمات همراه کالا
فصل هفدهم: طراحی استراتژیها و طرح های قیمت گذاری
فصل هجدهم: انتخاب و مدیریت کانال های بازاریابی
فصل نوزدهم: مدیریت خرده فروشی، عمده فروشی و تدارکات بازار
فصل بیستم: طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
فصل بیست و یکم: تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی
فصل بیست و دوم: مدیریت کارکنان فروش
فصل بیست و سوم: مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین
بخش پنجم – اداره و مدیریت تلاش های بازار
فصل بیست و چهارم: سازماندهی، اجرا، ارزیابی و نظارت بر فعالیت های بازاریابی
فصل بیست و پنجم: نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی
نکات مهم : پس از پرداخت وجه لینک دانلود به شما نمایش داده میشود و برای اطمینان بیشتر یک لینک دانلود دیگر به ایمیل شما ارسال میگردد.
نکته: پیشنهاد می کنیم مطلب “خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر” را در سایت پدیده فایل بخوانید .